GSXR 1000 ဟာ 2005, 2006 မွာအလြန္ေပါက္ခဲ့ၿပီး 2007 နဲ႔ 2008 မွာေတာ့ Hydraulic Clutch (အရပ္အေခၚ ဆီကလပ္) နဲ႔ေျပာင္းလဲထုတ္ခဲ့ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ Riders ေတြရဲ႕ Feedback အရ ကလပ္ Feeling မ႐ွိတဲ့အတြက္ 2009 က
စၿပီး ႐ိုး႐ိုး ႀကိဳးကလပ္ပဲျပန္သံုးခဲ့ပါတယ္။
ေဘာ္ဒီဒီဇိုင္းအရသိပ္ၿပီးေျပာင္းလဲမႈ မ႐ွိေပမယ့္ 2007 ကေန 2011 အထိ Dual Sided Exhaust ေျပာင္းႀကီး ၂ေျပာင္းကိုသံုးခဲ့ပါတယ္။ 2012 မွအခုလက္႐ွိအထိ Single Sided Exhaust ေျပာင္း တစ္ေျပာင္းတည္းကိုပဲအသံုးျပဳထားပါတယ္။
GSX R1000 ဟာ 2005,2006 မွာ အေကာင္းဆံုး Superbike ျဖစ္ခဲ့ေပမယ့္ 2008 မွာေတာ့ အသစ္ထြက္လာတဲ့
Honda ရဲ႕ CBR1000RR ကိုလက္လႊဲေပးခဲ့ရပါတယ္။
2009 ခုႏွစ္မွာ Yamaha R1က Crossplane Crankshaft အင္ဂ်င္နဲ႔ထြက္လာခဲ့ၿပီး နာမည္ႀကီးခဲ့ပါတယ္။ 2011 မွာေတာ့ Kawasaki က ZX10R ကို နည္းပညာနဲ႔ Performance အခ်ိဳးက်စြာ ထုတ္လုပ္ႏိုင္ခဲ့ၿပီး ေစ်းကြက္မွာေရာ WSBK မွာပါ Championship စၿပီးျဖစ္ခဲ့ပါတယ္။ Suzuki GSXR 1000 ဟာ 2013 ကေန 2016 အထိ ေဘာ္ဒီ ဒီဇိုင္း၊ နည္း
ပညာ နဲ႔ Performance ေတြပါ တိုးတက္ထုတ္လုပ္ႏိုင္ခဲ့တဲ့ အျခား Superbike ထုတ္လုပ္သူေတြကို မယွဥ္ႏိုင္ခဲ့ပါဘူး။ 2015 မွာ MotoGP
ကာလာနဲ႔ထုတ္ခဲ့ တဲ့အတြက္ ေရာင္းအားတက္လာေတာ့ေတြ႔ရပါတယ္။
Old School နည္းပညာ
Old School ဒီဇိုင္းနဲ႔ပဲ ေက်နပ္ေနတယ္လို႔ ေဝဖန္ခံခဲ့ရတဲ့ GSXR 1000 ဟာ 2017 အတြက္ နည္းပညာအသစ္ေတြနဲ႔မိတ္ဆက္လာတာကိုေတြ႔ရပါတယ္။ 2017 မွာေတာ့ Throttle by Wire System, Traction Control, Launch
Control, Ride Mode, Suzuki Exhaust Tuning Alpha, Up & Down Quick
Shifter နဲ့ အသစ္ လြင္ဆံုး နည္းပညာတစ္ခုျဖစ္တဲ့ VVT ေခၚ Variable
Valve Timing System ေတြ နဲ႔ပြဲထုတ္ထားတာေတြ႔ရပါတယ္။ GSXR 1000 ရဲ႕ VVT စနစ္ဟာ အျခား စနစ္ေတြလို Hydraulically အလုပ္လုပ္တာမဟုတ္ပါဘူး။ Centrifugal Force နဲ႔ပဲ
အလုပ္လုပ္တာပါ။ အတြင္းမွာ Steel Balls ေလးေတြ႐ွိၿပီး သက္မွတ္ RPM
ကိုေရာက္တဲ့အခါမွာ Steel Balls ေလးေတြက စုေနရာမွ ေဘးဘက္ကိုကားထြက္
လာၿပီး Gear ကို Engage လုပ္လိုက္တဲ့ပံုစံပါ။ အဲ့ဒီ Gear
နဲ႔ဆက္သြယ္ထားတဲ့ Cam Profile က Valves ေတြကို ဖိခ်ၿပီး Valves
ပြင့္ခ်ိန္ကိုပိုၿပီးၾကာေစပါတယ္။
( ႐ိုး႐ိုး Cam Profile နဲ႔ VVT Cam Profile ဆိုၿပီး Cam Profile ၂ခု႐ွိတာေပါ့။)
Suzuki ရဲ႕ နည္းပညာကိုေလ့လာၾကည့္တဲ့အခါမွာ Failure ျဖစ္ဖို႔ ပ်က္ဖို႔ ခဲယင္း တာကိုေတြ႔ရပါတယ္။ Ducati နဲ႔ ကားေတြမွာေတြ႔ရတဲ့ Hydraulic စနစ္နဲ႔ အလုပ္လုပ္တာမဟုတ္ပဲ ႐ိုး႐ိုး႐ွင္း႐ွင္း Mechanism နည္းနဲ႔ပဲဖြဲ႔စည္းတည္ေဆာက္ထားပါ။ VVT ရဲ႕ အားသာခ်က္ေတြကိုေတာ့အက်ယ္တဝင့္႐ွင္းျပမေနေတာ့ပါဘူး။ အားလံုးသိၿပီးသားလို႔ပဲယူဆပါတယ္။ SET-A ဆိုတာက Exhaust Header Pipes ၄ခုမွာ ၂ခုစီကို ဆက္ထားၿပီး Butterfly Valve ေလးနဲ႔အဖြင့္အပိတ္လုပ္တာပါ။
ထံုးစံအတိုင္း Low နဲ႔ Mid မွာ တစ္ဝက္တစ္ပ်က္ပိတ္ေစၿပီး High RPM
မွာ ပြင့္ေစပါတယ္။ Low နဲ႔ Mid မွာ Torque အားေကာင္းေစၿပီး High
မွာ Top End Power
ကိုေကာင္းေစတာေပါ့။က်န္တာေတြကေတာ့အခုေနာက္ပိုင္း Superbike
ေတြမွာ ေတြ႔ေနၾကျဖစ္လို႔ သိၿပီးသားလို႔ယူဆပါတယ္။ 2017 ေမာ္ဒယ္ GSXR
1000 ဟာ 2015 EICMA ျပပဲြမွာ Concept ေမာ္ဒယ္အျဖစ္
မိတ္ဆက္ထား႐ုံသာ႐ွိေသးတဲ့အတြက္ Dimensions, Performance စတဲ့
အေသးစိတ္Specs မ်ားကိုေတာ့မသိရေသးပါဘူး။ ယခုႏွစ္ 2016 EICMA မွာေတ့ာ V Strom 650, GSXR 125Abs နဲ့GSX S750 တို႔ကိုမိတ္ဆက္သြားပါတယ္။
အားလံုးပဲဆိုင္ကယ္ဗဟုသုတေတြနဲ႔ျပည့္ဝၾကပါေစ
Sharing knowledge is developing mankind
Lawrence Peace
ေနာက္ထပ္ သတင္းအသစ္မ်ားကို ၾကည့္ခ်င္တယ္ဆိုရင္လဲ့ ဒီ Myanmar Motorcycle Page ေလးကို Like လုပ္ပီး Follow ႏွိပ္ထားဖို႔မေမ့နဲ႔ေနာ္
ေနာက္ထပ္ သတင္းအသစ္မ်ားကို ၾကည့္ခ်င္တယ္ဆိုရင္လဲ့ ဒီ Myanmar Motorcycle Page ေလးကို Like လုပ္ပီး Follow ႏွိပ္ထားဖို႔မေမ့နဲ႔ေနာ္
No comments:
Post a Comment