CRF250L က ကြၽန္ေတာ္တို႔ဆီမွာ ေတာ္ေတာ္ေလးကို Under rated ျဖစ္ေနတယ္ဗ်...Under rated ဆိုတာ ေကာင္းေပမယ့္ လူႀကိဳက္ နည္းတာ...ထင္သေလာက္ မေပါက္တာေပါ့...ကြၽန္ေတာ္တို႔ဆီမွာ မေပါက္တာ သူ႐ုိ႕ဆီမွာေတာ့ နာမည္ႀကီးတယ္ဗ်...ေစ်းႏႈန္းသင့္တင့္နဲ႔ Performance လံုေလာက္တဲ့ Budget version , entry level Dual Purpose 250cc ေပါ့ဗ်ာ...
ကြၽန္ေတာ္တို႔ဆီမွာ Over rated ျဖစ္ေနတာ အားလံုးသိၾကတဲ့အတိုင္း DT ေပါ့ဗ်ာ...WR250R ကေတာ့ ေစ်းႀကီးလို႔ သိပ္ မေပါက္သလို Kawasaki KLX250S လည္း ကြက္ေပ်ာက္ျဖစ္ေနတယ္...CRF250L under rated ျဖစ္ရျခင္း အေၾကာင္းရင္း က ထုတ္တာမၾကာေသးလို႔ရယ္ အပိုပစၥည္းျပႆနာေတြေၾကာင့္ပါ... ဒီမွာသာ ႐ွားတာ ထိုင္းမွာေတာ့ ေတာ္ေတာ္ေပါတယ္ဗ်...ေနာက္ တျဖည္းျဖည္းနဲ႔ လူႀကိဳက္မ်ားလာၿပီး ဘီးေတြမ်ားလာရင္ ဆိုင္ေတြလည္း Spare Parts ေတြတင္ၾကေတာ့မွာပါ...DT ကေတာ့ ႏွစ္အစိတ္ သက္တမ္း႐ွိခဲ့ၿပီးေအာင္ျမင္ခဲ့ေတာ့ Used Spare Parts ေစ်းကြက္နဲ႔ တ႐ုတ္ Spare Parts ေစ်းကြက္ေတြက
႐ွိေနတာကိုးဗ်...CRF250L အေၾကာင္းေျပာမယ္ဆိုရင္ေတာ့ ၿပိဳင္ဘက္ေတြျဖစ္တဲ့ WR250R နဲ႔ KLX250S ပါ ဆြဲထည့္မွရမယ္...2008 မွာ စထြက္တဲ့ WR250R ဟာ Dual Purpose 250cc ,Performance ဘီးေတြမွာ ထိပ္ဆံုးက႐ွိေနၿပီး 2009 က စၿပီး အသစ္ထုတ္လုပ္ခဲ့တဲ့ KLX250S ကေတာ့ 2011 အထိ Budget Dual Purposeမွာ ထိပ္ဆံုးကေနရာယူထားၾကတာေပါ့...2007 ေနာက္ပိုင္း 2 stroke Dual Purpose ေတြျဖစ္တဲ့ CRM250 နဲ႔ CRM500 ေတြဖ်က္သိမ္းအၿပီး Dual Purpose 250cc မွာ ကာလ အေတာ္ၾကာၾကာ ေပ်ာက္ကြယ္ေနခဲ့တဲ့ Honda ကေတာ့ 2012 မွာ CRF250L နဲ႔ Dual Purpose ေစ်းကြက္ထဲဝင္လာပါေတာ့တယ္... (ၾကားထဲမွာ Dual Purpose Class မွာ XR650L နဲ႔သိပ္မစြံတဲ့ Air Cooled only CRF230L ပဲ႐ွိခဲ့တာပါ...CRF250L က CRF230L ရဲ႕ Uper Level တစ္ဆင့္ျမင့္ လို႔ေျပာလို႔ရပါတယ္...) CRF...R series ေတြက Motocross Racing seriesေတြျဖစ္ၿပီး CRF...X Series ေတြက Offroad Trial လမ္းၾကမ္းေမာင္း သီးသန္႔ ၿပိဳင္ဘီးေတြပါ...CRF...L series ေတြကေတာ့ Street Legal Dual Purpose seriesေ တြေပါ့ဗ်ာ...CRF250L က ထိုင္းမွာ႐ွိတဲ့စက္႐ုံက ထုတ္လုပ္ၿပီး ကမာၻအႏွံ႔ျဖန့္တာပါ... Honda Fit ကားေလးေတြလိုေပါ့ဗ်ာ...
2002 ကေန 2007 အထိ GD1 ေခၚ Honda Fit ေတြကို ဂ်ပန္မွာပဲ ထုတ္ၿပီး တစ္ကမာၻလံုးျဖန္႔တာပါ...2008 နဲ႔ ေနာက္ပိုင္း GE6 ေတြကိုေတာ့ ထိုင္းစက္႐ုံ မွာ တပ္ဆင္ၿပီး ဂ်ပန္ကိုျပန္သြင္းတယ္ ၿပီးမွ ကမာၻအႏွံ႔ျဖန္႔တာေပါ့...CRF250Lေတြလည္း အဲ့လိုပဲ...Engines,Pumps,EFI modules အစ႐ွိတဲ့အေရးႀကီးပစၥည္းေတြကို ဂ်ပန္ကသြင္းၿပီး က်န္တဲ့ Frame, Covers ေတြကို ထိုင္းစက္႐ုံကထုတ္ၿပီး အားလံုးတပ္ဆင္ၿပီး ဂ်ပန္ကို ျပန္ပို႔တယ္...ၿပီးမွ ဂ်ပန္က Europe နဲ႔ USA ကိုျပန္ျဖန္႔တာေပါ့...အဲ့ဒါေၾကာင့္ အလုပ္သမား စရိတ္ကို ေလွ်ာ့ခ်ႏိုင္လို႔ ေစ်း သက္သက္သာသာနဲ႔ေရာင္းႏိုင္တာပါ...Quality ကေတာ့ ဂ်ပန္ကတစ္ဆင့္ျဖန္႔တာဆိုေတာ့ Quality မေလွ်ာ့ပါဘူး...ဒါေပမယ့္ Made in Japan အစစ္ေတြက ပိုၿပီးသာတာေပါ့ေလ...ေစ်းႏႈန္းေတြၾကည့္မယ္ဆိုရင္....CRF250L က $ 4500, KLX250S က$ 5100 နဲ႔ WR250R က $ 6700 ပါ...တကယ္လို႔မ်ား CRF250Lကို ဂ်ပန္မွာပဲ ထုတ္မယ္ဆိုရင္ $4500 နဲ႔မရႏိုင္ပါဘူး... ဒီေနရာမွာ အေရးႀကီးဆံုးေျပာခ်င္တာက CRF250L က Sportbike CBR250R ရဲ႕
အင္ဂ်င္ကို ယူသံုးထားတာဗ်...ဒီေကာင့္ အင္ဂ်င္က Offset Cylinder နဲ႔ဗ်...
Offset Cylinder ဆိုတာ ပံုမွာေတြ႔တဲ့အတိုင္း ႐ုိး႐ုိးအင္ဂ်င္ေတြလို Cylinder or piston အလယ္ဗဟို တည့္တည့္နဲ႔ ေအာက္က Crankshaft ရဲ႕ ဝင္႐ုိးတည့္တည့္ မ်ဥ္းေျဖာင့္ တစ္ေျဖာင့္တည္း မဟုတ္ပဲ နည္းနည္းလြဲေနတဲ့ပံုစံေပါ့ Piston က ေ႐ွ႕နည္းနည္းေရာက္ေနတယ္...အဲ့ဒါ Offset Cylinder ပဲဗ်...႐ုိး႐ုိး အင္ဂ်င္ေတြမွာ ပံုမွာ ေတြ႔ရတဲ့အတိုင္း Power Stroke ရရင္ Piston ကေအာက္ကိုက် လာၿပီး Connecting Rod ကိုဖိခ်တဲ့အခါ Con Rod က ေစာင္းလွ်က္အေနအထား နဲ႔ Guard Force ေခၚ Thurst Force နဲ႔ ျပန္ကန္ေတာ့ Cylinder ရဲ႕ေဘးနံရံ ကို အားနဲ႔ထိုးသလိုျဖစ္ၿပီး ၾကာရင္ Cylinder Sleeve စားသြားႏိုင္တာေပါ့...
Offset Cylinder မွာ ပံုပါအတိုင္းပဲ Power Stroke မွာ Con Rod က တည့္တည့္႐ွိေနေတာ့ Thurst Force က အေပၚတည့္တည့္ပဲျပန္ကန္တယ္...အဲ့ခါၾကေတာ့Cylinder နံရံမွာ Sliding Resistance ေတြမျဖစ္ေတာ့ဘူးေပါ့ဗ်ာ...ေနာက္တစ္ခုက Engine run တာ Smooth အရမ္းျဖစ္တာပါ...ဒီလို OffsetCylinder ေတြက Maintenance နည္းပါးပါတယ္...Honda ရဲ႕ ရည္ရြယ္ခ်က္ကလည္း လူတိုင္း ဆိုင္ကယ္ကို ရင္းႏွီး ေစရမယ္ ဆိုတဲ့အတိုင္း Maintainenceနည္းနည္းနဲ႔ ေခါင္းမစားပဲ တာ႐ွည္ အသံုးျပဳေစႏိုင္ပါတယ္...ဒါက CRF250Lရဲ႕ အဓိက အားသာခ်က္ပါ...Performance ေတြကိုၾကည့္ရင္ေတာ့...WR250R က Crankshaft မွာ 26HP ထြက္ၿပီး ေနာက္ဘီးမွာ 23HP ထြက္ပါတယ္..KLX250S က Crankshaft 24HP ထြက္ၿပီး ေနာက္ဘီး 21HP ထြက္ပါတယ္...CRF250L ကေတာ့ Crankshaft 23HP ထြက္ၿပီး ေနာက္ဘီး 20HP ထြက္ပါတယ္..အေလးခ်ိန္ေတြမွာ WR250R က 295lbs, KLX250S က 298lbs နဲ႔ CRF250Lက 320lbs ေလးပါတယ္...Engines ေတြကေတာ့ Single Cylinder 250cc ေတြ႐ွိၾကၿပီး WR250R နဲ႔ CRF250L က EFI ေတြျဖစ္ၾကၿပီး KLX250S ကေတာ့Old school ဒီဇိုင္း Carburetor နဲ႔ျဖစ္ပါတယ္...ဒါကေတာ့ KLX ရဲ႕ အားနည္းခ်က္ပါ...Carburetor နဲ႔ဆိုေတာ့ ေအးတဲ့ရာသီမွာ စထြက္ သိပ္မေကာင္းပဲအင္ဂ်င္ပူလာမွ အဆြဲအ႐ုန္းေကာင္းလာပါတယ္...
သူ႐ုိ႕က CRF250L ကို ႀကိဳက္ရျခင္းကေတာ့ ေစ်းသက္သာတာရယ္ ၿပီးေတာ့Modified လုပ္လို႔ရတာေၾကာင့္ပါ...Performance ေကာင္းတဲ့ WR250R ကိုဝယ္စီးလို႔ရတာပဲေလ...ဒါေပမယ့္ ေစ်းသက္သာတာရယ္ Maintenance နည္းတာရယ္နဲ႔ စိတ္ႀကိဳက္ Modified လုပ္လို႔ရတာက ပိုၿပီးရင္ခုန္စရာ ေကာင္းတယ္ေလ...မဟုတ္ဘူးလားဗ်...ဥပမာ Aftermarket Exhausts ေတြ, Akrapovic တို႔Yoshimura တို႔႐ွိၾကတဲ့အထဲမွာ နာမည္အႀကီးဆံုး CRF နဲ႔ လိုက္ဖက္တဲ့ Exhaustကေတာ့ USA မိတ္ FMF exhaust ေတြပါ...ဒီေကာင္က Exhaust headers ေတြအမ်ိဳးမ်ိဳး႐ွိၾကတာပါ...ဥပမာ Power bomb ဆိုတဲ့ headers ေတြက Low နဲ႔Mid မွာ HP နဲ႔ Torque ေကာင္းတဲ့ header မ်ိဳး႐ွိၿပီး လမ္းၾကမ္းေမာင္းတဲ့သူေတြက ဝယ္ၾကပါတယ္...Power bomb မွာပဲ high RPM ေကာင္းတဲ့ header ႐ွိၿပီးSupermoto သမားေတြက အမ်ားဆံုးေရြးခ်ယ္ၾကပါတယ္...Mega bomb ကေတာ့ Low,Mid,High အားလံုး ေကာင္းၿပီး ေရာင္းအားအေကာင္းဆံုး headerပါပဲ...အေနာက္က Exhaust ေျပာင္းကေတာ့ အသံက်ယ္တာနဲ႔ အသံတိုးတာေရြးခ်ယ္လို႔ရပါတယ္...
ဒါေပမယ့္...EFI ျဖစ္တဲ့အတြက္ Aftermarket Exhaust တပ္တဲ့အခါ ExhaustFlow ေျပာင္းသြားလို႔ Injection Timing ကိုေျပာင္းေပးရပါတယ္...စက္႐ုံထုတ္PGM EFI က Tunning လုပ္လို႔မရလို႔...Aftermarket EFI Controller ကို ဝယ္တပ္ၾကရပါတယ္...(Ducati နဲ႔ BMW လိုဘီးေတြကေတာ့ Software နဲ႔ Tune လုပ္လို႔ရပါတယ္...)...Carburetors ဘီးေတြက ျပႆနာသိပ္မ႐ွိပါဘူး...Size ေသးေနရင္ Size ႀကီးနဲ႔လဲတပ္လိုက္ၾကတာပဲ...ဥပမာ 28mm ဆိုရင္ 33mm Carb ဝယ္တပ္လိုက္တာေပါ့...KLX250S မွာေတာ့ 33mm Carb တပ္ထားၿပီး ပိုေကာင္းခ်င္ရင္ေတာ့ Power Jet Needles ေလးေတြဝယ္တပ္ၾကတာပဲ...$50 ေလာက္ပဲ႐ွိပါတယ္...(KLX250S ကို မန္း Show Room ေစ်း 75 သိန္းဆိုပဲ ၾကားလိုက္မိသလားလို႔ပါ...)...Aftermarket EFI Controller ေတြမွာ Power Commender,FMF EFI Controller, EJK Controller စသျဖင့့္႐ွိၾကေပမယ့္ EJK တံဆိပ္ Aftermarket EFIက CRF250L နဲ႔ လံုးဝကိုကိုက္ညီမႈ႐ွိၿပီး နာမည္ႀကီးပါတယ္...EJK က မူရင္း EFI unit ကိုby pass လုပ္လိုက္တာပါပဲ...မူရင္း EFI Controller ကို မသံုးေတာ့ပဲ Disable လုပ္လိုက္ၿပီးသူ႔ေနရာမွာ EJK EFI Controller ကို အစားထိုးသံုးလိုက္တာေပါ့...
ရလဒ္ကေတာ့ နဂိုထက္ကို အဆြဲအ႐ုန္းေကာင္းၿပီး Output power HP တက္လာတာပဲ...ဆီစားႏႈန္းေတာ့ နည္းနည္းမ်ားသြားတာေပါ့ေလ... နဂိုမူရင္း EFI က low rpm မွာဆီနည္းနည္းပဲျဖန္းတယ္ဆိုရင္ EJK က အဲ့ဒါထက္ပိုမ်ားတယ္ေပါ့...Ignition Timing လည္းပိုစိပ္သြားတယ္ေပါ့...အဲ့လိုပဲ mid rpm, high rpm ေတြမွာလည္း မူရင္းထက္ပိုၿပီးဆီကိုသံုးလိုက္တယ္ ဆီ Flow ကိုလည္း မ်ားမ်ားနဲ့ျပင္းျပင္းျဖန္းလိုက္တဲ့ပံုစံမ်ိဳးေပါ့...အသံုးျပဳရတာ လြယ္ကူပါတယ္...Manual မွာပါတဲ့အတိုင္း ႀကိဳးေတြဆက္လိုက္႐ုံပါပဲ...Plug and Play ပံုစံပါပဲ...အဲ ၿပီးေတာ့ ခလုတ္ေလးေတြနဲ႔ မိမိစိတ္ႀကိဳက္Setting ေတြလည္းခ်ိန္ညိွလို႔ရပါေသးတယ္...ဖင္ထိုင္ခံု ေအာက္မွာတပ္ၾကသလို Water proof ျဖစ္တဲ့အတြက္Cockpit ေပၚမွာလည္းတပ္ၾကပါတယ္...Cockpit ေပၚမွာဆိုေတာ့ ေမာင္းေနရင္း ခ်ိန္လို႔ရတာေပါ့...FMF full Exhaust system နဲ႔ EJK EFI က စုစုေပါင္း $ 1000 ေလာက္က်ႏိုင္ပါတယ္...Performance ကေတာ့မိမိတပ္ဆင္တဲ့အေပၚမူတည္ၿပီး 25HP ကေန 28 HP အထိတက္လာႏိုင္ပါတယ္...မူရင္းေစ်း $4500 နဲ႔ ေနာက္ထက္ $1000 စုစုေပါင္း $5500 နဲ႔
$6700 တန္ WR ထက္သာတဲ့ Performance မ်ိဳးရတယ္...ၿပီးေတာ့ မိမိစိတ္ႀကိဳက္လည္းဆင္လို႔ရတဲ့အတြက္ ပိုၿပီးရင္ခုန္ၾကတာပါ...CBR250R နဲ႔ CRF250L ရဲ႕ အဓိက ကြာျခားခ်က္ကေတာ့ Clutch အံုပဲျဖစ္ၿပီးCRF မွာ Spring ႏွစ္ကြင္းပါလာတာပဲ႐ွိပါတယ္...ေ႐ွ႕ Sprocket နဲ႔ ေနာက္Sprocket လည္းကြာျခားပါတယ္...အဲ့ဒါေတြေၾကာင့္ CBR250R က 26HP ထြက္ၿပီး CRF250L ကေတာ့ 23HP ပဲထြက္တာပါ...Honda က လည္ ပါတယ္ခင္ဗ်...CBR250R ေတြရဲ႕ ထုတ္လုပ္မႈကိုရပ္ဆိုင္းလိုက္ေပမယ့္ က်န္႐ွိေနတဲ့ စက္႐ုုံကManufacturing machines ေတြနဲ႔ CBR ရဲ႕ အင္ဂ်င္ကိုေတာ့ ထုတ္လို႔ရႏိုင္တုန္းပဲေလ...CRF250L နဲ႔ CRF250M ေတြမွာ သံုးလိုက္တာေပါ့...အင္ဂ်င္ထုတ္တဲ့စက္ပစၥည္း ေတြ အလကားမျဖစ္ေတာ့ဘူးေပါ့ဗ်ာ...ဥပမာ...မိုေလာင္းတဲ့Machines ေတြလိုေပါ့...ဒီဆိုင္ကယ္အမ်ိဳးအစားကို ဆက္မထုတ္ေတာ့ေပမယ့္အင္ဂ်င္ကိုေတာ့ ဆက္ထုတ္ၿပီး တျခားဆိုင္ကယ္မွာ တပ္လိုက္တာေပါ့ဗ်ာ...CBR250R အစား CBR300R ကို ဆက္ထုတ္ပါတယ္...Single Cylinder EnginesBeginner အဆင့္ ေတြမွာ CBR150R နဲ႔ CBR300R ေပါ့...ေနာက္တစ္ဆင့္Intermediate level မွာေတာ့ Parallel Twin CBR500R ေပါ့ဗ်ာ...ေနာက္တစ္ခုက 2012 ထိုင္းမွာ စထုတ္ထုတ္ခ်င္း ဝယ္ၿပီးစီးၾကတာ...အဲ့မွာ Offroad ေတြမွာ အၾကမ္းပတမ္းစီးၾကေတာ့ ဘာျဖစ္လဲဆိုေတာ့ကာClutch ေခ်ာ္တဲ့ျပႆနာတက္ၾကတယ္ခင္ဗ်...ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားပါပဲ...Honda Service Centers ေတြကလည္း မေမွ်ာ္လင့္ထားတဲ့ ျပႆနာဆိုေတာ့Clutch ျပားအပိုေတြ Cable ေတြမ႐ွိေတာ့ ဂ်ပန္ျပန္မွာရတယ္...အဲ့ဒီမွာCRF owners ေတြ တစ္ပတ္ေလာက္ေတာ့ ေစာင့္လိုက္ရတယ္ဗ်...ေနာက္ပိုင္း2013 ေတြမွာ Clutch ျပႆနာမ႐ွိေတာ့ပါဘူး...2012,2013,2014 ေတြကStickers ဒီဇိုင္းေတြတူၾကပါတယ္...2015 မွာေတာ့ Stickers ဒီဇိုင္း ေျပာင္းသြားပါတယ္...Honda ဘီးေတြရဲ့ထံုးစံေပါ့ေလ...ေမာ္ဒယ္အျမင့္ေတြကို ထူးထူးျခားျခားေျပာင္းလဲတာမ႐ွိပဲ Stickers ေလးေတြပဲ ေျပာင္းသြားတာမ်ိဳးေပါ့...အဲ...2013,2014 ေတြမွာ Dirty is Tasty version, ကေတာ့ Stickers ပံုေျပာင္းပါတယ္...Special Offroad version ေပါ့ေလ...
ေနာက္ဆံုးေျပာရရင္ေတာ့ CRF250L က Offroad ထက္ Onroad မွာ ပိုၿငိမ္တယ္ပိုစီးလို႔ေကာင္းတယ္...ပိုၿပီး သက္ေတာင့္သက္သာ႐ွိတယ္...User friendly ျဖစ္တယ္...စီးရေမာင္းရတာ Instruments ေတြ အသံုးျပဳရတာ လြယ္ကူမႈ႐ွိတယ္ေပါ့...ဆီစားႏႈန္းလည္းသက္သာတယ္...EFI ျဖစ္တဲ့ အတြက္ ရာသီဥတု နဲ႔ ေနရာေဒသမေရြး အဆြဲအ႐ုန္း ပံုမွန္႐ွိတယ္...Seat Height နိမ့္ေတာ့ ထိန္းရေက်ာင္းရလြယ္ကူတယ္...Offset Cylinder ျဖစ္တဲ့အတြက္ညက္ေညာမႈ႐ွိၿပီး LowMaintenance ျဖစ္ေစတယ္...အဓိကက ႐ုပ္ထြက္လည္းလွၿပီး ေစ်းသက္သာတာေပါ့ေလ...% နဲ႔ၾကည့္မယ္ဆိုရင္ Offroad 40% နဲ႔ Onroad 60% ႐ွိတယ္...ဒီေကာင္ရဲ႕ အားနည္းခ်က္က weight ေလးတာပါ...320 ေပါင္ေလ...WR250R က Offroad 50% Onroad 50% နဲ႔ KLX250S က Offroad 60% နဲ႔Onroad 40% ႐ွိပါတယ္...ျခံဳေျပာရရင္ CRF က စီးရတာ သက္ေတာင့္သက္သာအ႐ွိဆံုးျဖစ္ၿပီး WR က Performance အေကာင္းဆံုးပါ...KLX က ျပႆနာနည္းၿပီး Offroad ပိုေကာင္းပါတယ္...
Specifications ေတြက...
249cc, Single Offset Cylinder,Liquid Cooled,
Bore 76mm နဲ႔ Stroke 55mm
DOHC 4 Valves per Cylinder,
Compression Ratio 10.7:1 ,
PGM EFI , 6 speed Transmissions,
Wet multiplate clutch,
Fuel gauge ပါလာပါတယ္
(WR နဲ႔ KLX မွာ Fuel low warning light ပဲပါတာပါ)
Seat Height 34.7 inches ႐ွိပါတယ္
Weight 320lbs ေလးလံပါတယ္
Highway MPG 60 နဲ႔ Average က 58 MPG ပါ...
Fuel Capacity 2.0 gal ,
Oil Capacity 1.4 Litres ,
Recommended Oil , SAE 10W 30
Oil Change Interval ,1000 km ,
အားနည္းခ်က္ေတြကေတာ့...
ကြၽန္မက ၿပိဳင္ဘက္ဘီးေတြထဲမွာ
Power output အနည္းဆံုးပါ ေမာင္...
Front Suspension ခ်ိန္လို႔မရပါဘူး ေမာင္...
ေနာက္ၿပီး ၿပိဳင္ဘက္ ဘီးေတြနဲ႔ ယွဥ္လိုက္ရင္ ကြၽန္မက နည္းနည္း ဝ ပါတယ္ ေမာင္...
အဲေလ...Weight နည္းနည္း ပိုေလးပါတယ္ ေမာင္...
Supermoto သမားေတြအတြက္ေတာ့ CRF250M,WR250X နဲ႔ D Tracker 250 ဆိုၿပီးလာၾကပါတယ္... အားလံုးက Road trye ေ႐ွ႕ 110mm နဲ႔ ေနာက္ 130mm ႐ွိၾကၿပီး...ေ႐ွ႕ Sprocket နဲ႔ေနာက္ Sprocket ေတြေျပာင္းသြားတာပါ... ထူးျခားခ်က္အေနနဲ႔ D Tracker 250 က EFI နဲ႔ျဖစ္လာပါတယ္... Supermoto ဆိုရင္ေတာ့ 13 tooth Sprocket နဲ႔ တြဲရမွာျဖစ္ပါတယ္...
အားလံုးပဲဆိုင္ကယ္ဗဟုသုတေတြနဲ႔ျပည့္ဝၾကပါေစ
Sharing knowledge is
developing mankind
By Lawrence
Peace
ေနာက္ထပ္ သတင္းအသစ္မ်ားကို ၾကည့္ခ်င္တယ္ဆိုရင္လဲ့ ဒီ Myanmar Motorcycle Page ေလးကို Like လုပ္ပီး Follow ႏွိပ္ထားဖို႔မေမ့နဲ႔ေနာ္
No comments:
Post a Comment